۱۳۹۸ دی ۱۰, سه‌شنبه

با تایید و دستور آخوند ضدبشرابراهیم رئیسی حداقل ۲ زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد انسانی اعدام منتقل شدند



بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » طی دو روز گذشته حداقل ۲ زندانی  در زندان گوهردشت کرج به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام منتقل شده اند .

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه  ۸ و ۹ دیماه پاسداران ولی فقیه حداقل ۲ زندانی از بندهای ۱ و ۲  در زندان گوهردشت کرج را به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم اعدام منتقل کرده اند. سنین این افراد بین ۲۵ و ۲۷ ساله بودند.

 اسامی این دو زندانی که جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام منتقل شدند به قرار زیر می باشد:

۱ـ حسین غلامی متولد ۱۳۷۱ ازبند (اندرزگاه) ۱ . وی ۳  سال در  زندان گوهردشت کرج زندانی  است و روز دوشنبه ۹ دیماه به سلول انفرادی برده شده است.
۲ـ آرمان عبداللهی ۲۵ ساله، از بند ۲  سالن ۶  که ۳ سال در زندان گوهردشت کرج زندانی  است. وی از روز یکشنبه ۸ دیماه در سلول انفرادی در انتظار مرگ بسر می برد.

گفته می شود این زندانیان سحرگاه روز چهارشنبه  ۱۰ دی ماه که همراه با سال نو مسیحی است قرار است اعدام شوند.

آخوند جنایتکار علیه بشریت علی خامنه ای که با قیام  و خشم مردم ایران از کشتار کودکان، زنان و جوانان در قیام آبان ماه که به بیش از ۱۵۰۰ نفر می رسد و سقوط خود و رژیمش روبروست بمنظور ایجاد فضای رعب و وحشت در میان مردم خشمگین ایران مجددا به اعدامهای گروهی زندانیان بی دفاع روی آورده است  و برای دستیابی به این هدف از منصوب خود در قوه قضاییه ابراهیم رئیسی که از جنایتکاران علیه بشریت می باشد و  یکی از اعضای کمیته مرگ  در سال ۱۳۶۷است که هزاران نفر را به جوخه های مرگ سپرد  و اجرا کننده دستورات وی است استفاده می کند.  

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال گروهی زندانیان  در زندان گوهردشت کرج  به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضد انسانی اعدام را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران وسایر مراجع حقوق بشری خواستار اقدام عملی و فوری به منظور پایان دادن به اعدامها توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در ایران است.


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 
۱۰ دیماه ۹۸ برابر با ۳۱ دسامبر۲۰۱۹

گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
دبیر کل سازمان ملل متحد
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بين الملل 
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: