۱۳۹۷ شهریور ۲۲, پنجشنبه

حمایت جمعی از زندانیان سیاسی از اعتصاب گسترده مردم کردستان



دو زندانی سیاسی تبعیدی محبوس در زندان تبریز طی بیانیه ای اعدام ۳ زندانی سیا سی  کرد و حمله موشکی به مقرهای حزب دمکرات  کردستان ایران  را محکوم نمودند و از اعتصاب سراسری مردم کردستان ایران حمایت نمودند . این بیانیه جهت انتشار و اطلاع افکار عمومی در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. 
متن بیانیه به قرار زیر است:

رژیم ضحاک زمانه  (دیکتاتوری اسلامی) در حالیکه بیش از هر زمان دیگری تحت فشارهای داخلی و خارجی میباشد و به علت ایجاد رعب و وحشت در جامعه باردیگر جنایت دیگری را با اعدام جوانان برومند وطن،  رامین حسین پناهی ، زانیار مرادی ، و لقمان مرادی  و همچنین  با موشک باران و کشتار وحشیانه اعضای حزب قهرمان و مردمی  دمکرات کردستان ایران جنایت دیگری را در پرونده ننگین ۴۰ ساله ساله خود به ثبت رسانید  و به همه ثابت کرد که سامانه موشکی جمهوری اسلامی  نه تنها بازدارنده و دفاعی نیست بلکه برای کشتار و سرکوب خلق های ایران تولید و نگهداری می شود.
لذا اینجانبان علی احمد سلیمان و یوسف کاک ممی زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان تبریز این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم نموده و ضمن همدردی با مردم ایران بخصوص مردم شریف کردستان ، حمایت خود را از اعتصاب سراسری در شهرهای کردستان اعلام می نماییم.
با تقدیم احترام،
زندانیان سیاسی تبعیدی در زندان تبریز  علی احمد سلیمان و یوسف کاک ممی
شهریور ۱۳۹۷




telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: