۱۳۹۱ آذر ۱۲, یکشنبه

قصد محاکمه مجدد زندانی سیاسی ارژنگ داودی و صدور احکام سنگین علیه وی



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی سیاسی ارژنگ داودی به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج برای محاکمه توسط فردی بنام عاصف حسینی احضار شد.
به زندانی سیاسی ارژنگ داودی اطلاع داده شد که قرار است  روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج توسط فردی بنام عاصف حسینی از قاضیهای وزارت اطلاعات مورد محاکمه قرار گیرد.پرونده زندانی سیاسی ارژنگ داودی پیش از این در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب که رئیس آن صلواتی معروف به قاضی مرک بود ولی به دلیل نامشخصی به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج منتقل شده است.
بازجویان (شکنجه گران) وزارت اطلاعات  ولی فقیه قصد دارند بر مبنی محاربه و داشتن ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران او را محاکمه کنند. در حالی اتهامات فوق به ارژنگ داودی وارد می شود که او بیش از ۸ سال است که در زندان بسر می برد زندانی سیاسی ارژنگ داودی همچنین حاضر نیست فرهنگ لغتی که بازجویان ولی فقیه علیه سازمان مجاهدین خلق بکار می برند از آن استفاده نماید  و به این دلیل او را  امتهم به ارتباط با سازمان مجاهدین می نمایند.
عاصف حسینی یکی از افرادی است که وزارت اطلاعات به عنوان قاضی برای محاکمه زندانیان سیاسی، کارگری،زنان، دانشجویان و اعتراضات عمومی بکار می برد. این فرد بیش از این در کردستان در سرکوب هوطنان کرد به طور فعال شرکت داشت وبه دلیل ترس و وحشتی که در حق مردم ایران و بخصوص هموطنان کرد نموده است منزل مسکونی وی در محوطه زندان گوهردشت کرج می باشد.رفتارها و برخوردهای عاصف حسینی در دادگاه با زندانیان سیاسی همانند بازجویان وزارت اطلاعات می باشد.
احکام ضد انسانی توسط بازجویان وزارت اطلاعات تعیین وی شود و از طریق افرادی که خود را قاضی می نامند و از جنایتکاران علیه بشریت می باشد به زندانیان سیاسی اعلام می شود.
بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه آخوند علی خامنه ای هنوز از اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان ابزاری استفاده می کنند تا هرگونه حمایت و هواداری از این سازمان مانعت کنند و به خیال خام خودشان مردم را سرکوب و مرعوب نمایند و این مسئله را به عنوان خط قرمز برای مردم ایران تعیین کرده اند.البته دوران تعیین خطوط قرمز برای مردم ایران پایان یافته است و شرایط کاملا تغییر نموده است.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی  ۲۰ آبان ماه  پس از۱۳۴ روز در سلولهای انفرادی بندهای ۲۰۹ و ۲۴۰ که تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی بازجویان ولی فقیه آخوندعلی خامنه ای قرار داشت  و در اثر این شکنجه ها ۲ عدد از دندانهای جلوی وی شکسته شد و سر ، صورت، لبها و سایر نقاط بدن وی دچار زخمی های عمیقی گردید.بازجویان ولی فقیه به مدت ۵۸ روز مانع استحمام وی شده بودند .او  در طی این مدت حتی از دیدن نور خورشید محروم بود.بازجویان ولی فقیه در روزهای اولیه انتقال به سلولهای انفرادی او را در سلولی قرار داده بودند که فاقد سرویس بهداشتی بود و برای تحت فشار قرار دادن وی برای مدت طولانی  مانع استفاده از سرویسهای بهداشتی وی می شدند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در اعتراض  به شکنجه های طاقت فرسا و غیر انسانی و ایزوله کردن کامل وی در سلولها انفرادی اقدام به ۶۷ روز اعتصاب غذا نمود. شکنجه های غیر انسانی و رفتارهای وحشیانه باعث گردید که وی در شصت و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به کما فرو رود و بازجویان وزارت اطلاعات وحشت زده او را به بیمارستان قمر بنی هاشم منتقل کردند و به مدت ۳ روز در آنجا بستری بود.علیرغم وضعیت حاد جسمی وی، شکنجه گران  وزارت اطلاعات ولی فقیه او را مجددا به سلولهای انفرادی منتقل کردند.
بازجویانی که زندانی سیاسی  ارژنگ داودی را مورد شکنجه های وحشیانه قرار دادند به نام های مستعار علوی و حسنی می باشند.این ۲ جنایتکار علیه بشریت در طی این مدت ُ شکنجه زندانی ارژنگ  داودی را به عهده داشتند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی روز شنبه ۱۳ آبان ماه  به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب منتقل شد و توسط صلواتی معروف به قاضی مرگ او را بر مبنای اتهام محاربه محاکمه شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، محاکمه چندین باره و مجدد معلم زندانی ارژنگ داودی توسط عاصف حسینی از قاضیهای وزارت اطلاعات ولی فقیه آخوند علی خامنه ای  را محکوم می کند و از دبیر کل ،کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت خواستار احاله پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به مقامات قضایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۲ آذر ۱۳۹۱ برابر با ۰۲ دسامبر ۲۰۱۲
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل متحد آقای بان کی مون
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
  

هیچ نظری موجود نیست: