۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

انتقال تعدادی از زندانیان سیاسی به بند 3 زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" تعدادی از زندانیان سیاسی به بند 3 زندان گوهردشت کرج منتقل شدند.
روز شنبه 27 آذر ماه تعدادی از زندانیان سیاسی بند 4 به بند 3 زندان گوهردشت کرج منتقل شدند. اسامی زندانیان سیاسی که از بند 4 به بند 3 انتقال یافتند عبارتند از؛صالح کهندل،هود یازرلو،میثاق یزادان نژاد ،ماشالله (حمید) حائری و حسین شهریاری می باشند.
در حال حاضر اکثر زندانیان سیاسی در بند 3 زندان گوهردشت کرج زندانی هستند ولی همچنان تعداد زیادی از آنها در بندهای 1،2،4،6 و بند سپاه در شرایط طاقت فرسایی بسر می برند.
بنابه گفته مسئولین زندان که بطور غیر رسمی به زندانیان سیاسی گفته اند قرار است تمام زندانیان سیاسی را به بند زنان مننقل نمایند و زنان زندانی را در بندی خارج از محوطه زندان نگهداری کنند.هنوز مشخص نیست که نقل و انتقالهای اخیر در این رابطه است یا خیر.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،قرار دادن زندانیان سیاسی در شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی و درکنار زندانیان عادی و خطرناک را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی برای آزادی بی قید وشرط و فوری زندانیان سیاسی در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
27 آذر 1389 برابر با 18 دسامبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: