۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

اتهام محاربه تا به امروز حربۀ دست استبداد و ابزار سرکوب آزادی بوده است

پیام 3 زندانی سیاسی به مناسبت روز عاشورا و گرامیداشت قیام گسترده مردم ایران در روز عاشورای سال گذشته جهت انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " قرار گرفته است که به قرار زیر می باشد.
عاشورای حسینی نمونه ای از قتل عام های فجیعی است که در طول تاریخ به نام دفاع از حکومت اسلامی شده است.رویدادهای دهۀ 60دهۀ 70 و دهۀ 80 نمون های بارز این رخداد است مستبدهای حاکم هر بار از جانب فرد یا گروهی احساس خطر نموده اند او را با حرّبۀ مرتد ،زندیق ،کافر و یا منافق از صحنه حذف نموده اند.
اگر کشتن یک انسان کشتن انسانیت است پس کشتن هر انسانی دیگر کشتن امام حسین است .آنچه در نهضت امام حسین بر جستگی خاصی دارد آزادی خواهی است . او حکومت تحمیلی را نپذیرفت استبداد حاکم را به رسمیت نشناخت و تسلیم آن نشد ولی استبداد حاکم به او اخطار داد که یا تسلیم را بپذیرد و یا شهادت را .
او راه سومی را برگزید هجرت ولی استبداد حاکم از انتشار افکار او حراس داشت و نمی توانست حسینی آزاد اندیش را تحمل نماید پس او را به اتهام محاربه به شهادت رساند و اموالش را به غارت برد و خانواده اش را به اسارت گرفت . تا آزادیخواهی را در نطفه خفه نماید.
اتهام محاربه تا به امروز حربۀ دست استبداد و ابزار سرکوب آزادی بوده است
هموطنان عزیز سقوط استبداد نزدیگ است
پیروزی و آزادی را به شما بشارت می دهیم
رضا شریفی،علی صارمی و خالد حردانی
23 آذر 1389

http://hrdai.net
info@hrdai.net

pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: