۱۳۸۷ آبان ۱۲, یکشنبه

مراسم با شکوه و گسترده خاکسپاری جانباخته راه آزادی عبدالرضا رجبی برگزار شد





بنابه گزارشات رسیده از ماهی دشت کرمانشاه، صبح امروز مراسم خاکسپاری عبدالرضا رجبی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که بطرز مشکوکی به قتل رسید برگزار گردید.

مراسم خاکسپاری جانباخته راه آزادی که از ساعت 07:30 صبح آغاز گردید تا ساعت 12:00 ظهر ادامه داشت. در این مراسم مردم کرمانشاه با شنیدن خبر آوردن پیکر آقای رجبی گروه گروه روانه محل مراسم می شدند و به این مراسم می پیوستند. و یکی از دلائل طولانی شدن مراسم حضور انبوه مردم این شهر و شهرهای اطراف در این مراسم بود.

در طی مراسم حاضرین با شنیدن آه و ناله های مادر و سایر اعضای خانواده آقای رجبی اقدام به دادن شعارهایی علیه جنایتهای این رژیم نمودند و از جنایتهای که در حق زندانیان سیاسی روا داشته می شود ابراز انزجار کردند. فضای حاکم بر این مراسم بسیار عاطفی بود و خشم و نفرت زیادی در حاضرین ایجاد کرده بود.

حاضرین در مراسم خاکسپاری پس از پایان مراسم همراه با خانواده جانباخته راه آزادی راهی منزل مادری ایشان شدن و این مراسم در آنجا ادامه دارد.

نیروهای های اطلاعاتی و امنیتی حضور گسترده ای داشتند ولی به خاطر حضور انبوه جمعیت در این مراسم و خشم ونفرتی که بر شرکت کنندگان حاکم بود قدرت واکنش را از آنها سلب کرده بود.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، قتل مشکوک این جاباخته راه آزادی را به خانواده و تمامی زندانیان سیاسی ایران تسلیت می گویید و خواستار تشکیل هیئت حقیقت یاب از طرف دبیر کل سازمان ملل جهت تحقیق در مورد قتلهایی که در زندانهای این رژیم روی داده است می باشد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران

12 آبان 1387 برابر با 2 نوامبر 2008


http://hrdai.blogspot.com

http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: