۱۳۹۸ بهمن ۱, سه‌شنبه

زندانیان سیاسی زندان زندان مرکزی زاهدان ساقط کردن هواپیما و کشته شدن سرنشینان آن توسط سپاه پاسداران را محکوم می کند

بیانیه زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان، سقوط هواپیمای اوکراینی که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از هموطنان ما و همچنین سرنشینان و کادر پروازی بی گناه توسط موشکهای سپاه پاسداران را محکوم می کند. این بیانیه جهت انتشار وآگاهی عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد: 

با عرض سلام و احترام به ملت مظلوم ایران

ما زندانیان سیاسی به نیابت از همه زندانیان استان سیستان و بلوچستان ایران خصوصا زاهدان جنایت اخیر تروریستی سپاه قدس ، حمله موشکی به یکی از هواپیماهای اکراینی که عده زیادی از هموطنان و میهمانان کشورهای دیگر جان خود را از دست داده و بیگناه کشته شدند را محکوم می کنیم و تسلیت خود را به خانواده های آنان اعلام می داریم.  

همانطور که مستحضرید سپاه در ۴۰ سال رژیم به اصطلاح انقلاب اسلامی مرتکب جنایات زیادی  درایران شده و طعم این جنایات را خصوصا مردم مظلوم اهل سنت در کشور و در استان بلوچستان همواره چشیده و می چشند که با بمباران و مین گذاری در مسیر راههای فرعی و قربانی شدن همواره مسلمانان بلوچ و همچنین اعدام بی وقفه و دستگیری علما و نخبگان اهل سنت نموده که ازبارزترین جنایات سپاه است.

 لذا ما را شریک غم خود بدانید و در آخر تقاضا داریم که شما هموطنان عزیز از خون عزیزان  جانباخته دفاع کرده و نگذارید که خون آنها به هدر برود و همچنین از سازمان بین الملل پیگیری جدی را در این خصوص خواستاریم. در ضمن از تأخیر این بیانیه به علت موانع زیاد عذرخواهی می کنیم.

از طرف زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان ،
دی ماه ۱۳۹۸





telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193
طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: