۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

چند گزارش کوتاه از بند زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج علیرغم شرایط سخت و طاقت فرسا و محدودیتهای غیر انسانی ، با اندک امکاناتی که دارند جشنها و مراسم سنتی را برگزار می کنند.
در هفته ای که گذشت زندانیان سیاسی علیرغم محدودیتها و فقدان امکانات اولیه مراسم سنتی شب یلدا  را با حافظ خوانی ، شعر ، بازی و ترانه در زندان برگزار کردند. زندانیان سیاسی با این مراسم به  امید چیره شدن بر شب سیاه و طولانی  رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ضدبشر عزم خود را جزم نمودند.
زندانیان سیاسی و عقیدتی گوهردشت کرج ضمن تبریک کریسمس به هموطنان مسیحی و به همه مسیحیان جهان، تولد عیسی مسیح پیام آور عشق و محبت را به همراه همبندیان مسیحی در زندان جشن گرفتند.در حالیکه زندان از ارائه کمترین امکان خودداری و حتی اجازه یک تلفن و تبریک به خانواده را به زندانیان مسیحی نداد.
هنگام وقوع زلزله با وجود اصرار زندانیان سیاسی برای رفتن به هواخوری مسئولین زندان اجازه ندادند و بار دیگر نشان دادند که خواهان حذف فیزیکی زندانیان سیاسی به هر طریقی هستند .
بازجویان وزارت اطلاعات مستمر برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی و ایجاد فشارهای مختلف برای برچیدن بند سیاسی و تفکیک جرائم در حال برنامه ریزی هستند  . در این مدت حمید بابایی به اوین، دو نفر دیگر جابر عابدینی و ایرج حاتمی را نیز به بند ۱۰ زندانیان عادی  منتقل کردند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
دی ماه ۱۳۹۶



telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: