۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

تحصن و اعتصاب غذای جمعی از خانواده زندانیان سیاسی در مقابل عفو بین الملل در تورنتو کانادا



  بیانیه جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی که  در اعتراض به شرایط غیر انسانی زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج و عدم رسیدگی به خواسته های به حق آنها دست به تحصن و اعتصاب غذا در مقابل عفو بین الملل در شهر تورنتو کانادا زده اند.  این بیانیه   جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها  در اختیار« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر است:

 ما جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی ـ عقیدتی محبوس در زندان رجایی شهر که در واکنش به انتقال وحشیانه آنها توسط گارد زندان از سالن ۱۲ به سالن ۱۰ در تاریخ ۸ مردادماه تاکنون در اعتصاب غذا بسر می برند و متاسفانه از طرف مسئولین زیربط در داخل کشور به وضعیت آنها رسیدگی نمی شود و با توجه به اینکه اکثر رسانه ها و سازمانهای حقوق بشری در مقابل این نقض فاحش حقوق بشر سکوت کرده اند، بر آن شدیم که در مقابل دفتر عفو بین الملل در شهر تورنتو به مدت ۲ روز تحصن کرده و در حمایت از زندانیان اعتصابی، اعتصاب غذا کنیم.
از کلیه افراد، سازمانها و رسانه ها دعوت می کنیم که ما را در این امر یاری نمایند و صدای عزیزانی باشند که بیش از یکماه است در اعتصاب غذا می باشند و جانشان در معرض خطر است.

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی ـ عقیدتی محبوس در زندان رجایی شهر
شهریور ۱۳۹۶


telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: