۱۳۹۵ خرداد ۲, یکشنبه

یورش وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات به منزل مولوی قاسم قنبرزهی دستگیری و انتقال وی به نقطه ای نامعلوم



  بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » مامورین وزارت اطلاعات با یورش وحشیانه به منزل مولوی  قاسم قنبرزهی وی را با ضرب و شتم و بی حرمتی دستگیر و به نقطه ای نامعلوم منتقل کردند .
روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه چندین ماشین از مامورین وزارت اطلاعات به منزل مولوی  قاسم  قنبرزهی واقع در روستای دمن از توابع ایرانشهر یورش بردند . مامورین ابتدا  درب منزل وی را شکستند و به اتاق مولوی که در حال استراحت بود وارد شدند ، او را از اتاقش خارج و در مقابل چشمان بهت زده  خانواده اش مورد بی احترامی و ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند.
ماموران وزارت اطلاعات به وی دست بند و پابند و چشم بند زدند و به نقطه ای نامعلوم منتقل نمودند .از زمان دستگیری تا به حال از وضعیت و شرایط وی هیچ خبری در دست نیست.
 بازجویان وزارت اطلاعات برای گرفتن اعترافات دروغین، زندانیان عقیدتی و سیاسی را تحت شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی قرار می دهند تا علیه خویش اعتراف کنند . این شیوه رایج و معمول شکنجه گران وزارت اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان است.
شیوه دیگری که بطور سیتماتیک علیه هموطنان بلوچ بکار می برند این است که  آنها را تحت فشار قرار می دهند که با وزارت اطلاعات همکاری کنند و اقدام به ترور فعالین بلوچ نمایند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران ، یورش وحشیانه به منزل شخصی مولوی ، ضرب وشتم و بی احترامی ، دستگیری و انتقال وی به شکنجه گاه وزارت اطلاعات به منظور شکنجه و گرفتن اعترافات علیه وی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام های جمعی و سرکوب خونین مردم ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
   
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲ خرداد ۱۳۹۵ برابر ۲۲ می  ۲۰۱۶



گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: