۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

اعتصاب غذای فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده در حمایت از خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی

 
بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فعال کارگری زندانی بهنام ابراهیم زاده در حمایت از اعتصاب، اعتراض و خواست بر حق  زندانی سیاسی ارژنگ داودی  دست به اعتصاب غذا زد.

روز سه شنبه ۸ دی ماه  فعال کارگری بهنام ابراهیم زاده از زندانیان سیاسی و چهره شناخته شده جنبش کارگری ایران همبند آقای داودی در پی بی توجهی مسوولان قضایی زندان  و نگرانی از وضعیت حال آقای ارژنگ داودی و در حمایت از اعتصاب، اعتراض و خواست بر حق این زندانی سیاسی دست به اعتصاب غذا زد.
 او طی پیامی که از زندان به بیرون ارسال کرده است اعلام نمود؛  « که من  بهنام ابراهیم زاده در پی بی توجهی مسوولان زندان نسبت به وضعیت نگران کننده آقای ارژنگ داودی و در حمایت از ایشان دست به اعتصاب غذامی زنم  و اعلام میدارم که من نمی توانستم در کنار بی توجهی مسوولان ، شاهد ذره ذره جان دادن همبندی عزیزم آقای داودی که سرمایه عظیم و موثر جنبش اعتراضی مردم ایران می باشد ، باشم و سکوت کنم و کاری از پیش نبرم.
 امروز در این شرایط ، وظیفه من و دیگر همبندیان و دیگر زندانیان سیاسی است که به هر شکل ممکن صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان قضایی زندان برسانند تا بلکه مسوولان به خود بیایند و فکری به حال وضعیت نگران کننده همبندی عزیزمان آقای ارژنگ داودی بکنند. حال ارژنگ داودی اصلا خوب نیست به همین منظور ادامه این وضع، حمایت همه زندانیان سیاسی و عقیدتی و جامعه جهانی را در دفاع از این زندانی سیاسی می طلبد.»
از طرفی دیگر نوکیش مسیحی همبند زندانی سیاسی ارژنگ داودی به زندانبانان رسما اعلام نمود که در صورتیکه تا فردا به خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی رسیدگی نشود ، از روز چهارشنبه ۹ دی ماه در اعتراض به رفتارهای غیر انسانی ،عدم رسیدگی به خواسته ها  و عدم درمان زندانی سیاسی ارژنگ داودی دست به اعتصاب غذا خواهد زد و تا رسیدگی به خواسته های وی به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، نسبت به وضعیت وخیم جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی شدیدا ابراز نگرانی می نماید . این شرایط باعث شده است که  همبندیان وی به ناچار برای نجات جان وی و رسیدگی به خواستهای به حق همبندیشان به اعتصاب غذا روی بیاورند. ما از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای نجات جان این زندانی سیاسی  و همچنین پایان دادن به  سرکوب خونین مردم ایران و بخصوص زندانیان سیاسی توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۹ دی ۹۴برابر با۲۹ دسامبر۲۰۱۵




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: