۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

انتقال ۳ زندانی سیاسی به بند سپاه زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتقال ۳ تن از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه« شکنجه گاه وزارت اطلاعات » .
روز چهارشنبه ۲۰ خردادماه حوالی ساعت ۱۳:۳۰زندانبانان  ولی فقیه آخوند علی خامنه ای زندانیان سیاسی سعید ماسوری، افشین بایمانی، جعفر اقدامی را از بند ۴ سالن ۱۲ زندانیان سیاسی خارج و به بند اطلاعات موسوم به بند سپاه شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل کردند.لازم به ذکر است که زندانیان سیاسی در این بند در سلولهای انفرادی و تحت بازجویی و شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار می گیرند.
مدتی است که فشارها  بر زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج ، اوین و دیگر زندانهای کشور از جمله کارون اهواز، کردستان و سیستان و بلوچستان افزایش چشمگیری داشته است و زندانیان سیاسی به ناچار برای رساندن صدای خود دست به اعتصاب غذا می زنند .
همزمان نیز وکیل زندانی محمد سیف زاده بدلیل وخامت وضعیت جسمی به بیمارستان خارج از زندان منتقل شد و کارگر زندانی بهنام ابراهیم زاده پس از شکنجه در سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج به منظور افزایش فشارها او را به بند ۱ معروف به بند اشرار منتقل کرده اند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران انتقال ۳ زندانی سیاسی به سلولهای انفرادی بند سپاه «شکنجه گاه وزارت اطلاعات» و انتقال کارگر زندانی  بهنام ابراهیم زاده به بند اشرار بمنظور افزایش فشارها  و شکنجه های جسمی و روحی  علیه آنها را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و  سایر مراجع بین المللی خواستار ارسال پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۰خرداد ۹۴برابر با۹ ژوئن ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است



هیچ نظری موجود نیست: