۱۳۹۱ مهر ۲, یکشنبه

۲ زندانی با ضربات چاقوی علی خادم بشدت مجروح و به بهداری منتقل شدند


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» بعد ظهر امروز علی خادم معاون زندان گوهردشت کرج با تیزی(چاقو) به ۲ زندانی بی دفاع حمله ور شد.

 و از چند ناحیه آنها را زخمی نمود شدت جراحت  به حدی است که آنها را با برانکارد به بهداری منتقل کردند.
روز یکشنبه ۲ مهر ماه حوالی ساعت ۱۴:۳۰ در سالن ۱۱ بند ۴ زندان گوهردشت کرج باندهای مافیایی زندان به تعدادی از زندانیان جان به لب رسیده از جنایتهای زندانبانان ولی فقیه با تیزی یورش بردند 
و حداقل ۱۰ نفر از آنها را  به شدت مجروح کردند. جراحت ۷ نفر از زندانیان بی دفاع به حدی شدید بود که به بهداری زندان منتقل شدند.
علی خادم معاون زندان که ازقاتلین و شکنجه گران  زندانیان بی دفاع می باشد پس از اینکه درگیری خونین عواملش با زندانیان پایان یافت  همراه با تعدادی از پاسداربندها به سالن ۱۱ آمد تا نتیجه کار عواملش را ببیند.
در حالی که تیزی به دست داشت با عربده کشی و فحش های رکیک خانوادگی می گفت؛فلان فلان شده های بی ناموس ، آدم اگر می خواد تیزی بکشه این جوری باید بکشه و در حین این عربده کشی به ۲ زندانی بی دفاع 
 به نام های حسن شریفی و مهدی سلحشور حمله ور شد و آنها را از چند ناحیه   آماج تیزی خودش قرار داد. این ضربات به حدی شدید بود که آنها را به بهداری زندان منتقل کردند.
حسن شریفی و مهدی سلحشور به خاطر اعتراض به شرایط قرون وسطایی زندان بارها به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند و به عمد در زیر شکنجه دست و پایشان را شکستند.
محمد مردانی رئیس زندان و علی خادم معاون وی در طی ماه های اخیر به طرز جنون آمیزی به شکنجه های جسمی و رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی خود علیه زندانیان بی دفاع و معترض  شدت بخشیده اند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، حمله ور شدن علی خادم معاون زندان گوهردشت کرج با چاقو در مقابل چشمان بهت زده و متحیر سایر زندانیان به حداقل ۲ زندانی بی دفاع که جان آنها را در معرض خطر 
جدی قرار داده است  به عنوان یک جنایت غیر انسانی  محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت  رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای 
به مراجع قضایی جهت رسیدگی به جنایتهای وی می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
 ۲ مهر ۱۳۹۱ برابر با ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۲
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است



هیچ نظری موجود نیست: