۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

برگزاری مراسم دومین سالگرد گرامیداشت شهید راه آزادی امیر حسین ساران بر آرامگاه وی

بنا به گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران" روز دوشنبه 16 اسفندماه دومین سالگرد گرامیداشت شهید راه آزادی مردم ایران و دبیر کل جبهۀ اتحاد ملی ایران امیر حسین حشمت ساران بر آرامگاه وی برگزار شد. مراسم گرامیداشت از ساعت 15 :15 با حضور خانواده ، دوستان و آشنایان وی شروع شد.
خانواده،دوستان و آشنایان با نثار گل و روشن کردن شمع یا د و خاطرۀ او را گرامیداشتند.در ادامۀ مراسم یک دقیقه سکوت اعلام گردید. سپس توسط فرزندش متنی برای حاضرین خوانده شد این متن اشارۀ کوتاهی داشت به مبارزات پیگیر ،تحمل رنج زندان و شکنجه و مقاومت برای رسیدن به خواسته های آزادیخواهانه که تا فدای جانش برای آزادی مردم ایران ادامه یافت .
در قسمتی دیگر از این برنامه همسر زنده یاد ساران قطعه شعری در گرامیداشت همسرشهیدش برای حاضرین قرائت نمود. در طی برگزاری مراسم، پلاکارد بزرگی که بر آن نوشته شده بود: دومین سالگرد درگذشت جانباختۀ راه آزادی امیر حسین حشمت ساران دبیر کل جبهۀ اتحاد ملی ایران و همچنین پلاکارد دیگری بر آرامگاه او با مضمون "درود بر آزادی " قرار داده شده بود. آرامگاه شهید راه آزادی مردم ایران با پرچم شیروخورشید نشان و عکس شهید مزین شده بود.
در پایان مراسم حاضرین بصورت دسته جمعی اقدام به خواندن سرود ملی « ای ایران ای مرز پر گهر» نمودند. مراسم گرامیداشت شهید راه آزادی مردم ایران نهایتا با کف زدن حاضرین در ساعت 16:30 به پایان رسید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
16 اسفند 1389 برابر با 07 مارس 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: