۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

حضور گسترده نیروهای سرکوبگر در نقاط مرکزی تهران


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" نیروهای سرکوبگر ولی فقیه تمامی نقاط مرکزی شهر را در اشغال خود گرفته اند و یک حکومت نظامی اعلام نشده را در تهران به پا کرده اند.
از بعد از ظهر روز سه شنبه 17 اسفند نیروهای سرکوبگر گارد ویژه،سپاه پاسداران،نیروهای وزارت اطلاعات ،بسیج و نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند . تعداد زیادی از نوجوانان و حتی کودکان بسیجی را ملبس به لباسهای نیروی سرکوبگر نموده اند و به آنها باتون ، شوکر و سایر ابزار سرکوب داده اند و در میادین و خیابانهای مرکزی شهر مستقر کرده اند.
در حال حاضر نیروهای سرکوبگر در میدان ولی عصر و خیابان ولی عصر،میدان انقلاب،خیابان فردوسی ،خیابان فاطمی ،چهار راه امیر آباد و سایر نقاط مرکزی شهر مستقر شده اند. همچنین تعداد زیادی از موتورسواران گارد ویژه و بسیجیها و نیروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات و سپاه در سطح شهر در حال گشت زدن هستند.نیروهای سرکوبگر تعداد زیادی خودرو های شیشه دودی در خیابانها و میادین مستقر کرده اند.
نیروهای سرکوبگر با استقرار گسترده نیروهای خود در میادین و خیابانهای مرکزی شهر سعی در ایجاد رعب و وحشت در بین مردم دارند.
ولی مردم و بخصوص جوانان در نقاط مرکزی شهر حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
17 اسفند 1389 برابر با 08 مارس 2011


http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: