۱۴۰۰ اسفند ۲۸, شنبه

نوروز ۱۴۰۱ بر همگان مبارک باد

 ساعاتی دیگر سال ۱۴۰۰ به پایان میرسد، سالی  که در پایان آن قرار داریم  سالی پر از رنج و محنت و جنایت علیه مردم ایران بود.

در سالی که  رو به پایان است فقر ، فلاکت بیکاری ، بی عدالتی ، شکنجه ،اعدام نوجوانان و زندانیان سیاسی ، اعدام زنان و جوانان میهن ، قتل زندانیان سیاسی در زندان ، قتل کولبران زحمت کش و سوخت بران محروم ،دستگیری و پرونده سازی علیه  معترضان به بی عدالتی که حقوقشان  سلب شده ابعاد تازه ای به خود گرفت.

در سالی که در حال گذر از آن هستیم ویروس کرونا جان هزاران نفر از مردم ایران  را گرفت. رژیم ضدبشری حاکم بجای استفاده از دستاوردهای علمی بشر مانند واکسن کرونا  برای نجات جان مردم ایران علی خامنه ای  ورود واکسن را رسما و علنا ممنوع و از ویروس کرونا برای کشتار عمد مردم ایران جهت بقای رژیم خویش استفاده نمود

 

در سالی  که ساعتهای  پایانی آن فرا رسیده است علیرغم این جنایتها که با هدف ایجاد فضای  رعب و وحشت و بازداشتن مردم از دفاع از حقوق خویش بود ،  قیام ها و اعتراضات گسترده  در ایران اوج بی سابقه ای به خود گرفت. همچون قیام مردم خوزستان، قیام کشاورزان اصفهان، اعتراضات گسترده ، سراسری و مستمر  معلمین و فرهنگیان ایران، اعتراضات بازنشستگان، پرستاران، پزشکان ، کارگران و تقریبا تمامی اقشار جامعه ادامه یافت.

 این اعتراضات و قیام ها زمین و زمان را برای جنایتکاران علیه بشریت  تیره و تار نمود.

قطعا این اعتراضات و قیام ها ی مردم ایران زنجیرهای فرتوت و زنگ زده را از هم خواهد گسست و بهاران آزادی را با خود به ارمغان خواهد آورد .

 

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

نوروز  ۱۴۰۱

هیچ نظری موجود نیست: