۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

اعتصاب کارگران پارس جنوبی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه

بنابه گزارش ارسالی به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" بیش از 1600 نفر از کارگران پارس جنوبی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه چند ماه اخیر و مطالبات دیگر آنها ،نزدیک به 1 هفته است که در اعتصاب بسر می برند.

بیش از 1600 نفر از کارکنان پارس جنوبی از روز چهارشنبه 11 خرداد ماه در اعتراض به عدم دریافت حقوق ماه های سال 1390،پرداخت نشدن مطالبات معوقه سال 1389 و کیفیت نامطلوب غذای کارگران دست به اعتصاب زده اند و اعتصاب آنها همچنان ادامه دارد.

کارگران اعتصابی از فازهایی 1 الی 10 پارس جنوبی می باشند و در بخشهای برق و مکانیک این شرکت مشغول بکار هستند که از بدو سال جاری تاکنون حقوق ماهیانۀ آنها پرداخت نشده است.

مدیر عامل شرکت پارس جنوبی شعبان پور و پیمانکار این شرکت زارعی علیرغم اینکه کارگران خواستار بر آورده شدن خواسته های بحق خود هستند نه تنها در صدد برآورده کردن خواسته های آنها نیستند بلکه کارگران را تهدید کرده اند که در صورت پایان ندادن به اعتصاب اخراج خواهند شد.

کارگران مرعوب تهدیدات مدیر عامل پارس جنوبی و پیمانکار فوق الذکر نشده اند و تاکید کرده اند که تا رسیدن به خواسته های خود به اعتصاب ادامه خواهند داد.

فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
18 خرداد 1390 برابر با 08 ژون 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: