۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

حق ملت کردستان علی الخصوص جوانان ، عزیزان دانشجو و دانش آموزان آزادی است.

ملت قهرمان پرور کردستان خواهران و برادران مبارز کرد در کردستان ایران که همیشه در صف اول در سنگر و میدان نبرد در برابر دشمنانتان ایستاده اید.

ملت کرد سالیان سال در برابر ظلم و ستم حکومتی که همیشه آنها را از حق مسلم خودشان محروم کرده است و آنها را تحت فشار فقر قرار داده است و تا امروز ظالمانه با آنها رفتار شده است .

حق ملت کردستان علی الخصوص جوانان ، عزیزان دانشجو و دانش آموزان آزادی است. هدفی که برایش جنگیده ایم و تا به حال مبارزه کرده ایم. اینک دمکراسی برای ایران و خود مختاری برای کردستان بوده است کسانی که برای دمکراسی و سرزمین آزاد مبارزه کردند و نام دمکراتیکی را در کردستان به زبان آوردند. شهیدان راه آزادی بودند که ما ملت کرد راه این شهیدان را ادامه میدهیم.

امیدوارم که مردم کردستان برای رسیدن به هدف و آرمانهایشان به راه مقدس خودشان یعنی همان دمکراسی ادامه بدهند و تا رسیدن به هدفشان دست از مبارزه خود بر ندارند و شعار دمکراسی بودن را در ایران و بخصوص در کردستان روز به روز رونق بدهند و در برابر دشمنان ما مقاوم و ایستاده در سنگر های نبرد بایستند و تا رسیدن به آزادی و دمکراسی ملت کردستان در خاک ایران همیشه و همیشه به مقاومت خود ادامه بدهند .

باز هم افتخار می کنم به جوانهای غیور ایران برای این همه ظلم و ستم که در حق آنها شده و باز هم لحظه به لحظه در صحنه ها میدان حضور پیدا می کنند و صدای خودشان را به گوش نظام و جهانیان می رسانند.

امیدوارم که همیشه موفق و پاینده باشند

مرداد 1389

زندانی سیاسی رضا شریفی بوکانی

انتشار:فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

http://hrdai.net

info@hrdai.net

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: