۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

آزادی زندانیان سیاسی با غریو شادی خانواده ها و مردم همراه بود

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،خانواده های زندانیان سیاسی علیرغم باران شدید و سرمای زمستان همانند شبهای گذشته در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی شدند.

روز دوشنبه 3 اسفند ماه تعداد زیادی از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم تهران برای آزادی فرزندان دلیر ایران زمین در مقابل زندان اوین تجمع کردند و بر خواست خود که آزادی زندانیان سیاسی است تاکید کردند.باران شدید و سرمای زمستان در عزم و اراده آنها خللی ایجاد نمی کند و بر ایستادگی و خواست خود تاکید می کردند.

ایستادگی و پافشاری خانواده ها و مردم باعث گردید که قوه قضائیه ولی فقیه را وادار به تسلیم کند و تعداد دیگری از زندانیان سیاسی آزاد شوند.با آزادی هر زندانی سیاسی موجی از شور و شادی بین خانواده ها و مردم بر انگیخته می شد.خانواده ها با دست زدن و سوت کشیدن احساسات خود را نسبت به عزیزانشان ابراز می کردند.

زندانیان سیاسی آزاد شده با لبخند زدند و بالا بردن دستان خود به علامت پیروزی نوید پیروزی مردم ایران برای رسیدن به آزادی و دمکراسی را می دادند و تاکید می کردند تا رسیدن به آزادی مبارزه ادامه خواهد یافت و دستگیری،شکنجه و صدور احکام اعدام در عزم آنها خللی ایجاد نخواهد کرد.بعضی از زندانیان سیاسی آزاد شده به خانواده ها و مردم می گفتند که صدای دست زدن و سوت کشیدن آنها را در درون زندان می شنیدند و همزمان زندانیان هم اقدام به دست زدند می کردند و پاسداربندها را به وحشت می انداخت.

امشب نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای که با هر نوعی از مظاهر شادی و سر زندگی مردم دشمنی می ورزند. هنگام دست زدن و سوت کشیدن خانواده ها و مردم صدای آژیر ماشینهای خود را به صدا در می آوردند تا دست زدن و سوت کشیدن و ابراز شادمانی آنها را تحت شعاع قرار دهند و محو کنند.ولی مردم بر شدت دست زدن و سوت کشیدن خود می افزودند و آنها را سرخورده و مایوس می کردند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

03 اسفند 1388 برابر با 22 فوریه 2010


http://pejvakzendanyan.blogfa.com

pejvak_zendanyan10@yahoo.com

pejvakzendanyan@gmail.com

Tel.:0031620720193

استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: