۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان سیاسی قیام مردم ایران در مقابل دفتر شاهرودی

بنابه گزارشات رسیده از مقابل دفتر شاهرودی خانواده های زندانیان سیاسی از صبح امروز در مقابل این دفتر تجمع کردند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.
خانواده های زندانیان سیاسی از ساعت 10:30 مقابل دفتر شاهرودی تجمع کردند .علاوه بر خانواده های شوی وحشت روز گذاشته که 100 نفر از زندانیان را به دادگاه فراخوانده بودند و تعداد ی از آنها را در مقابل دوربینهای رسانه های حکومتی وادار به اعتراف کرده بودند .همچنین خانواده هایی سایر زندانیان سیاسی بخصوص خانواده هایی که از اواخر خرداد ماه عزیزان آنها دستگیر و تا به حال هیچ خبری از وضعیت و شرایط آنها ندارند هستند. سعید مرتضوی و حسن زارع دهنوی از جنایتکاران علیه بشریت و سایر دستیاران آنها که از خامنه ای ولی فقیه بصورت ویژه برای سرکوب دستور دارند از دادن هرگونه خبری از عزیزانشان خوداری می کنند.
تعداد زیادی از خانواده ها پس اینکه مدتی ایستادن در مقابل دادگاه انقلاب بصورت دست جمعی بسوی دفتر شاهرودی حرکت کردند.
تعداد خانواده های که در تجمع اعتراضی در مقابل دفتر شاهرودی شرکت دارند تا گزارش این خبر بیش از 90 نفر تخمین زده می شود. و هر لحظه بر تعداد خانواده افزوده می شود و همچنین مردم برای حمایت از آنها به صفوف آنها می پیوندند.
نیروهای سرکوبگر با افزایش تعداد خانواده های زندانیان سیاسی و مردم بر تعداد نیروهای خود می افزایند و افراد نیروی انتظامی مستقر در مقابل دفتر شاهرودی از تجمع آنها در مقابل این دفتر ممانعت می کنند ولی خانواده به مخالت آنها توجهی نمی کنند و به اعتراضات خود ادامه میدهند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
11 مرداد 1388 برابر با 02 اگوست 2009


http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: