۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

یورش وحشیانه و غیر انسانی به سلول زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندان مرکزی بندر عباس


  
بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یورش وحشیانه به بندی که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در آن محبوس است و تخریب و به سرقت بردن وسایل شخصی و برخوردهای وحشیانه با وی و سایر زندانیان.
 روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه مامورین  اطلاعات زندان  و گارد ویژه  به بندی که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در آن محبوس است یورش بردند .آنها سلول زندانی سیاسی ارژنگ داودی را بطرز وحشیانه ای مورد بازرسی قرار دادند و حتی کف سلول و دیوارهای آن را تخریب  و به اصطلاح معروف شخم زدند.پس از بازرسیهای وحشیانه ، وسایل شخصی اش را که از فروشگاه زندان به چندین برابر قیمت معمول خریداری کرده بود ، یا تخریب و یا به سرقت بردند. رفتارهای زندانبانان ولی فقیه با زندانی سیاسی ارژنگ داودی وحشیانه و غیر انسانی بود.

مامورین  اطلاعات زندان و گارد ویژه همچنین چندین سلول دیگر مجاور سلول زندانی سیاسی ارژنگ داودی  را مورد بازرسی  وحشیانه قرار دادند.
یکی از زندانیان به نام محمد سکالش که با زندانی سیاسی ارژنگ داودی سلام و علیکی داشت و گاها با او صحبت می کرد را از سلولی که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در آن زندانی بود به بند ۸  زندان مرکزی بندر عباس منتقل نمودند که دارای شرایطی به غایت غیر انسانی است .

این یورش وحشیانه و غیر انسانی تحت فرماندهی و  نظارت کشتکار رئیس اطلاعات زندان صورت گرفت.این جنایتکار علیه بشریت رفتاری وحشیانه و غیر انسانی با زندانیان بی دفاع دارد.
در روزهای اخیر چندین یورش وحشیانه و غیر انسانی به دستور آخوند مصلحی وزیر منصوب آخوند علی خامنه ای در وزارت اطلاعات و از طریق  شکنجه گران وی و زندانبان ولی فقیه در زندانهای اوین، گوهردشت کرج ، زندان مرکزی زاهدان و زندان مرکزی بندر عباس علیه زندانیان سیاسی صورت گرفته است. این حملات سازمان یافته واز قبل برنامه ریزی شده است.ولی فقیه آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت که درگیر جنگ قدرت بین جناحها  و هراسان از انفجار عمومی است ، مأیوسانه  به یورشهای وحشیانه علیه زندانیان سیاسی بی دفاع روی آورده است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، یورشهای وحشیانه و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در زندانهای مختلف ایران را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه و آخوندهای همدست وی که از جنایتکاران علیه بشریت می باشند به دادگاه های بین المللی می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰  اردیبهشت ۹۲ برابر با ۳۰  آوریل ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

پیام آقای کاظمینی بروجردی به مناسبت برگزاری اجلاس علما و بیداری اسلامی – اردیبهشت 92 تهران




پیام  روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی به مناسبت برگزاری اجلاسی فریبکارانه تحت عنوان علما و بیداری اسلامی  در تهران جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »قرار گرفته است. متن پیام به قرار زیر می باشد:

خدمت تمامی آزادگان میهن و مصلحین دلسوز وطن و عدالتخواهان خداجو، درود و عرض ادب دارم،

بار دیگر هیات حاکمه خائن و زورگو، بساط اجلاسی را پهن کردند و دامی دیگر گستردند تا زیر نقاب علمای امت و بیداری اسلامی، اموال ملت نجیب و مظلوم ایران را به پای تبلیغات نفسانی و سنگرسازی های جهانی خویش، حرام کنند و داغ ایرانی فلک زده و غارت شده را تازه نمایند.
 به راستی که بعنوان یک مسلمان از اینهمه بی آبرویی و هتاکی و اسلام ستیزی، شرمسار و خجل هستم. جمع آوری روحانیون ممالک دیگر به چه انگیزه ای است؟ در این سرزمین چه گلی بر سر معنویت و عبودیت زده شده که روی آن مانور میدهند و رخ کشانی میکنند و قصد صدور آن را به دیگر کشورها دارند؟
 آیا میگذارند میهمانان فریب خورده این اجلاس هدفدار، با این پیشوای زندانی که آلبوم جنایات مدعیان شریعت است دیدار کنند؟ هرگز!. بقول اجدادمان، الخائن الخائف، خیانتکار، ترسو و بزدل است، من که اسیر هفت ساله دیکتاتوری دینی هستم و دست و پایم در سلول ایذایی ولایت مطلقه فقیه بسته است، شما دلسوزان فرهنگ و تمدن این آب و خاک مقدس کاری کنید و از طریق رسانه های جهانی فراگیر، افشای ماهیت اینگونه نشستهای مفتضح و مضحک نمایید. از قول این رهبر مذهبی تحت شکنجه به همه مسئولین ادیان و پرچمداران مذاهب بگویید که در این بخش از دنیا، گرگهای انسان نما، به نام خداوندگار مهربان، رعیت بی پناه را نابود میکنند و عشق و علاقه فطری جامعه را نسبت به پروردگار عالم میسوزانند و اهل این مرز و بوم در حال استحاله فکری و اعتقادی میباشد و دیری نخواهد پایید که اثری از تعهدات وجدانی این اجتماع موحد، باقی نخواهد ماند، محصول این انقلاب اسلامی، فقر و فلاکت و نقاهت و نکبت است که دامنگیر فرزندان ایران شده و روز به روز، ورشکستگی اقتصادی و درماندگی اجتماعی، روزمرگی را نثار و نصیب اهل ایران کرده،
 این شعار بیداری اسلامی، یک توطئه حساب شده برای دخالت در امور دیگران است، اینها در هوای صدور انقلابشان، ثروت عظیم این مردم را خرج مقابله با حکومتهای منطقه می کنند و برای بقای اسد و نصرالله و دیگر هم پیمانانشان، سرمایه های بی نظیر کشور را انتقال می دهند و صاحبان منابع و مخازن طبیعی را گرسنه نگه می دارند، چگونه می توانند دم از حمایت مردم بحرین بزنند در حالیکه این ملت، حق اعتراض ندارند و اجتماع بیش از سه نفر در پایتخت کشور، ممنوع بوده و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی، نفسها را بریده اند و زندانها را پر کرده اند و گورستانها را آئینه خودکامگی حکام نامرد و آدم کش ایران نموده اند، این رعایای زمین خورده حق و حقوقی ندارند، آزادی بیان و قلم و اندیشه ندارند، حق انتخاب وکیل و نماینده ندارند، آیا رواست که در اینجا، خیمه شب بازی دفاع از دیگران و بیگانگان، اجرا شود اما هموطنان بخت برگشته ما اجازه فریاد از نداری و بیماری و بیکاری و نا امنی، نداشته باشند؟ ما این دردهای تاریخی را کجا عرضه بداریم،
 ای سازمان ملل متحّد، به فریاد ما برس، ای علمای الازهر، به داد ما برسید ای مفتیان دارالفتوای عربستان، ما روحانیون مخالف اسلام سیاسی را دریابید، جرم این فرزند رسول الله که دوره احتضار را سپری می کند، مخالفت با اختلاط دیانت با سیاست است آیا برای چنین نظریه ای، اینهمه آزار و اذیت در روح و جسم و خانواده، رواست؟ من به صاحبمان، خالق بزرگ هستی، شکوه می کنم و خود را مهّیای دیدار او می نمایم.

سید حسین کاظمینی بروجردی
ایران- تهران- زندان اوین
اردیبهشت 1392

Info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

بیانیه محکومیت اعدام های گروهی توسط زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان



زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان طی بیانیه ای موج اعدام های جدید در زندانهای ایران و بخصوص در زندان زاهدان را محکوم کردند و خواستار دخالت سازمان ملل متحد برای متوقف کردن موج اعدام ها در ایران شدند.این بیانیه جهت ارسال به مقامات سازمان ملل متحد و انتشار در رسانه ها در اختیار« فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل،
اینجانبان اعدامهای اخیر مورخه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ در زندانهای مختلف ایران به خصوص اعدام ۵ نفر از زندانیان زندان زاهدان را به شدت محکوم نموده و ضمن همدردی با خانواده آنها تاسف خویش را نسبت به اجرای چنین احکام غیر انسانی اعلام می نماییم.
 و از مقامات محترم سازمان ملل و فعاللین محترم حقوق بشر در سرتاسر دنیا تقاضامندیم که از دولت ایران توقف اجرای چنین احکام خشن و غیر انسانی را خواستار شده و در مجامع بین المللی و شورای حکام حقوق بشر چنین اعمالی را از طرف هر کشوری که باشد محکوم نمایند.
امضاکنندگان : ایرج محمدی، محمد امین آگوشی، امیر طالب، احمد پولادخانی، حبیب ریگی، عبدالوهاب ریگی، عبدالغنی گنگوزه ای ، فرید شجاعی ، عبدالخالق شاهوزهی، حامد وکالت، عابد بمپوری ، اسحاق کلکلی، ناظر ملازهی، بشیراحمد ملازهی، عمادالدین ملازهی ، هوشنگ شهنوازی، سلمان میامی، خالد شه بخش، گل محمد شه بخش ، محمد پاک نیت، جلال آرنگ برادر اعدامی اخیر علی آرنگ که در زندان بیرجند اعدام گردید.
زندانیان سیاسی زندان مرکزی زاهدان
اردیبهشت ۱۳۹۲


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


Info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

اعدام حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد
بامداد روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه زندانی حمید خوشنام ۲۸ ساله که بیش از دو سال و نیم  در بند ۵  زندان مرکزی زاهدان زندانی بود در محوطه زندان به دار آویخته شد. او به اتهام قتل که در جریان یک درگیری خانوادگی  روی داده است متهم  شده است.
   ساعاتی  پس از اجرای حکم ضد بشری اعدام در زندان، مقابل زندان مرکزی زاهدان یک درگیری مسلحانه روی داد که  گفته می شود حداقل منجر به مرگ یک نفر گردید.
در طی هفته گذشته تا به امروز حداقل ۶ زندانی فقط در زندان زاهدان اعدام شدند و تا این لحظه قوه قضاییه  ولی فقیه خبر اجرای احکام اعدام ها  را اعلام نکرده است.
آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت که رهبری قتل و کشتار و تروریسم در ایران و جهان را هدایت و رهبری می کند . او به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در آستانه انفجار عمومی جامعه دست به اعدام های گروهی و مخفیانه در زندانها می زند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، موج اعدام های گروهی و مخفیانه در ایران را محکوم می کند واز دبیر کل ، کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد می خواهد که پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی را به دادگاه های کیفری بین المللی ارجاع دهند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۰۸  اردیبهشت ۹۲ برابر با ۲۸ آ وریل ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


Info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193